Informācija par rēķiniem SMS veidā

2021-09-12

Ar mērķi paplašināt informācijas kanālus par klientiem izrakstītajiem rēķiniem, no 2021.gada septembra vienlaicīgi ar ikmēneša pakalpojumu rēķina sagatavošanu un nosūtīšanu, uz klienta norādīto tālruni tiks nosūtīta SMS, kurā norādīts rēķina numurs, summa apmaksai, kā arī apmaksas termiņš.

Ja gadījumā Jūs saņemat šādu SMS, bet saprotat, ka tā nav adresēta Jums, visticamāk, klientu norēķinu sistēmā ir palicis nenomainīts tālruņa numurs. Ne velti, JNKU aicināja aktualizēt klientu informāciju. Šādā gadījumā lūdzu nosūtīt informāciju uz rekini@jnku.lv, norādot SMS ziņā uzrādīto rēķina numuru un aicinājumu izņemt Jūsu tālruņa numuru no konkrētā klienta profila.

Līdzīgi aicinām rīkoties tos klientus, kuri rēķinus saņem, bet SMS nē. Šajā gadījumā gan aicinām aizpildīt pieteikumu JNKU tīmekļa vietnē, sākuma sadaļā Pakalpojumu pieteikšana izvēloties Veidlapu klientu kontaktinformācijas iesniegšanai.

Ja esat JNKU klients, bet informāciju par rēķinu SMS saņemt nevēlaties, aicinām rakstīt uz rekini@jnku.lv, norādot savu vārdu, uzvārdu, personas kodu un klienta numuru, norādot, ka SMS par rēķina izrakstīšanu saņemt nevēlaties.