Klienta apkalpošanas speciālists
2024-04-18
Pienākumi :
- Sadarbības un informācijas nodrošināšana starp uzņēmuma klientiem, piegādātājiem un partneriem, valsts un pašvaldību iestādēm
- Profesionāla Klientu apkalpošanas centra ikdienas darba nodrošināšana
- Ienākošo telefona zvanu un e-pastu apstrāde
- Sagatavot un pievienot uzņēmuma datu bāzēs klientu pakalpojuma sniegšanas līgumu un līguma grozījumu projektus, kā arī fiksēt līguma izbeigšanos
- Spēja ātri orientēties uzņēmuma sniegtajos pakalpojumos un piedāvāt klientiem
- Veikt citus ar uzņēmuma saimnieciskās darbības un attīstības nodrošināšanu saistītus uzdevumus pēc vadības norādījuma savas kompetences ietvaros
Piedāvājam:
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un iegūt praktisku pieredzi;
- stabilu atalgojumu 1400 EUR (bruto) mēnesī un sociālās garantijas;
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu;
- atbildīgu un interesantu darbu perspektīvā uzņēmumā
- labus darba apstākļus un pilnu darba laiku.
Prasības:
- Iepriekšēja pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Apzinīga attieksme pret darbu.
- Datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī – Word, Excel programmās.
Savu CV un īsu pieteikuma vēstuli ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists" lūdzam nosūtīt uz e-pastu: jnku@jnku.lv
Izskatīsim visus piedāvājumus un sazināsimies ar pretendentiem, kuri atbilst izvirzītajām prasībām, lai norunātu tikšanos uz darba interviju.