Klienta apkalpošanas speciālists

2024-04-18

Pienākumi :

  • Sadarbības un informācijas nodrošināšana starp uzņēmuma klientiem, piegādātājiem un partneriem, valsts un pašvaldību iestādēm
  • Profesionāla Klientu apkalpošanas centra ikdienas darba nodrošināšana
  • Ienākošo telefona zvanu un e-pastu apstrāde
  • Sagatavot un pievienot uzņēmuma datu bāzēs klientu pakalpojuma sniegšanas līgumu un līguma grozījumu projektus, kā arī fiksēt līguma izbeigšanos
  • Spēja ātri orientēties uzņēmuma sniegtajos pakalpojumos un piedāvāt klientiem
  • Veikt citus ar uzņēmuma saimnieciskās darbības un attīstības nodrošināšanu saistītus uzdevumus pēc vadības norādījuma savas kompetences ietvaros

Piedāvājam:

  • iespēju pilnveidot savas zināšanas un iegūt praktisku pieredzi;
  • stabilu atalgojumu 1400 EUR (bruto) mēnesī un sociālās garantijas;
  • draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu;
  • atbildīgu un interesantu darbu perspektīvā uzņēmumā
  • labus darba apstākļus un pilnu darba laiku.

Prasības:

  • Iepriekšēja pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Apzinīga attieksme pret darbu.
  • Datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī – Word, Excel programmās.

Savu CV un īsu pieteikuma vēstuli ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists" lūdzam nosūtīt uz e-pastu: jnku@jnku.lv

Izskatīsim visus piedāvājumus un sazināsimies ar pretendentiem, kuri atbilst izvirzītajām prasībām, lai norunātu tikšanos uz darba interviju.