Vienotais tālruņa numurs 8848 visā novadā
2022.gada sākumā ir pabeigta vienotā klientu apkalpošanas centra izveide abām kapitālsabiedrībām - SIA "Ozolnieku KSDU un SIA "Jelgavas novada KU". Centrā klientu apkalpošanu veic 2 darbinieki, kuru uzdevums ir atbildēt uz klientu zvaniem, kā arī nodrošināt to klientu apkalpošanu, kuri vēlas apmeklēt klientu centru klātienē.
Turpmāk ar klientu centru varēs sazināties pa vienoto tālruni 8848. Līdzšinējais OKSDU tālruņa Nr. 63050111 vēl kādu brīdi būs pieejams, taču zvanot uz šo tālruni, zvans tiks pārvirzīts uz 8848.
Būtiski ir atcerēties - zvans uz tālruni 8848 ir bezmaksas.
Ņemot vērā joprojām esošos ierobežojumus, saistībā ar COVID-19 pandēmiju, aicinām atturēties no klientu apkalpošanas centra apmeklēšanas klātienē, bet saziņai izmantot e-pastu: jnku@jnku.lv, kā arī iesniegumus JNKU tīmekļa vietnē Pieteikumi.
Tāpat paliek spēkā lūgums - ūdens skaitītāju rādījumiem neizmantot tālruni 8848. Šo iespēju atstāsim tikai vientuļiem pensionāriem, kas nelieto internetu vai viedtālruni, un neprot nosūtīt SMS.
Pārējie informāciju par rādījumiem var nodot:
- klientu pašapkalpošanās portālā Bill.Me
- e-pastā: rekini@jnku.lv, norādot savu klienta numuru, objekta adresi, skaitītāja numuru un skaitītāja rādījumu
- sūtot SMS uz tālruni 25144086, vai vietnē Watsapp uz šo pašu numuru, norādot klienta numuru, objekta adresi, skaitītāja numuru un skaitītāja rādījumu
- aizpildot pieteikumu - spiest te